zondag 25 januari 2015

ik heb nooit gedacht dat ik zo simpel was. en er zo lang mee kon zitten. zo'n waarde kon hechten aan hem. zo'n pijn ervan hebben dat ik hem niet meer zie.. hem wil haten maar heb geen reden. Denk hoe ontmoetingen zullen zijn. seksdromen hebben over hem. Behoefte hebben aan hem. rare berichten sturen. hem überhaupt leuk vinden. De Facebook van zijn chick elke dag bekijken. zo simpel ben ik toch niet. ik weet toch wel dat ik niemand nodig heb, dat ik het alleen wel kan. Dat ik zeker hem niet nodig heb en dat het een oetlul is. EEN MONGOOL.
maar ik hecht er op een of andere reden toch waarde aan. ik dacht dat ik dit wel aankon. makkelijk. ik kan er best wel even tegen.
ik kan best wel alleen zijn. ik heb niemand nodig die er altijd voor me is en aan wie je alles kan vertellen. ik red het prima alleen.

nou nee dus. schijnbaar ben ik zo'n chick die echt een man nodig heeft om zich lekker te voelen. weten dat iemand echt om je geeft. iemand die gezellig langs komt. seks. liefde. simpel.
verschrikkelijk
en als ik dan naar mijn vriendinnen kijk zijn de gene die een vriend hebben er van overtuigd dat ze met elkaar gaan trouwen.
2 mensen zijn vrijgezel en die weten dat ze met hun ex gaan trouwen. terwijl ze in de tussentijd de ene na de andere scharrel hebben.
1 iemand die wanhopig probeert te daten met iedereen en leuke dates en leuke seks heeft. alleen het loopt nooit op iets uit.
1 meisje die er niets om schijnt te geven en iemand die volledig van haar vrijgezelle leven geniet.
nou ik niet. tuurlijk vind ik het leuk om met iemand te zoenenn in de club, maar om ze nou mee naar huis te nemen om vervolgens een keertje met ze te seksen nou nee.
en ook niemand die in aanmerking komt voor scharrelen. wel daten, seksen en liefde maar niets vast. dat vind ik ook prima. niet elke keer op stap weer op zoek naar een kerel die toch niet echt lekker kan tongen en dan hem af te wijzen lekker pijnlijk terwijl mijn vriendinnen met jongens mee naar huis gaan.

ik weet het niet. schijnbaar met ik zo simpel dat ik echt iemand nodig heb. dat ik het nodig heb dat iemand tegen me zegt dat ik goed bezig ben, er leuk uit zie en dat ik er mag wezen. schijnbaar heb ik dat nodig.

x Josephine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten