donderdag 1 januari 2015

Douche

Een geweldige douche, Een regendouche en warme voeten... een sauna omgeving en alle ruimte om te douchen. muziek op de achtergrond. 

Alle ruimte om te dansen, in de warme regen met je zelf gewoon met je zelf Uren kan ik in die douche staan. het geeft zo'n voldoening. Het is een ruimte waar het te warm is om echt na te denken en een ruimte waarbij je totaal tot rust komt. Je hoort niets anders dan de douche en de muziek. Niemand die er ook is.. niemand die jou hoort. Dansen onder die lekkere douche, tot je zinnen komen. het is geweldig. Iedereen zou zo'n douche moeten hebben. Ik zou zo'n douche willlen hebben.

Zo beleefde ik gisteren, de laatste dag van 2014 een heerlijke half uur lange douche. Een half uur lang comfort time met jezelf. Nergens aan te hoeven denken. Zo beleefde ik een geluksmomentje. 
Ik besefte dat ik van douchen houd. van dit soort douches. 

Dat ik van het leven hou en de kleine geluksmomentjes die erin verscholen zitten. 

x Josephine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten