woensdag 31 december 2014

Today is a good day!

Het is bijna 2015 :):)
het is bijna over. het begint bijna allemaal opnieuw. 

2014 was leuk:
- het slagen voor mijn VWO. 
- het verhuizen naar Amsterdam
- het maken van nieuwe geweldige vrienden
- leuke feestjes en een geweldige examenreis. 
- eerste keer spontane seks met iemand gewoon voor 1 keer. 

2014 was ook minder
- het eindigen van mijn relatie met L. 
- het eeuwige gezeur na die beëinding en alle liefde die niet beantwoord werd. 
- het altijd aan hem denken 
- het alleen voelen
- het niet behalen van tentamens.. gaat toch allemaal minder dan gehoopt. 

maar al met al. was het wel leuk! 

Ik wil wel wat dingen achter me laten.. Ik wil L achter me laten.. of in ieder geval dat niet elk moment en elke droom, en alle liefde gekoppeld moet zijn aan hem. Hij is niet zo geweldig als hij lijkt of ik hem doe voordoen in mijn hoofd. Ik wil hem eigenlijk koud laten. me er niet mee bemoeien. 
In 2015 wil ik dingen doen. dingen bereiken. single blijven. Op mezelf zijn. Er voor vrienden zijn en dingen doen. Ik wil actiever worden en mijn studie goed doen. Leuke dingen en verplichtingen combineren. Energie hebben. ondanks de ziekte die ik nu heb opgelopen, fit worden en blijven. 
Het gedoe en geroddel uit mijn hoofdtown achter me laten. Me niet meer dom voelen. Me beter voelen en niet geven om meningen van anderen. en voornamelijk me niet alleen voelen. Want hoewel ik me altijd zo voel... en het altijd kut is. Ben ik niet alleen. Ik heb vrienden, die om me geven, mensen om mij heen. boo. Ik hoef me niet alleen te voelen. 
In 2015 wil ik worden wie ik wil zijn. ofja realistisch dan.. ik wil de energie hebben en de shine factor die ik had. open staaan voor van alles en nog wat. 

Leuk zijn. 

zoals Sam het zei: 

2015 wordt mijn jaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten